wtorek, 28 lipca 2015

Prolog


Od pewnego czasu coś jest ze mną nie tak. Czuje się inna. Jestem niezadowolona z faktu, że jestem szlamą, a na dodatek, moi rodzice dziwnie się zachowują, jak nie oni. Chociaż nie mam się co im dziwić, coraz częściej się kłócimy. Mama ostatnio chodzi jakaś zestresowana i posyła w moją stronę smutne spojrzenia, a tata już się do mnie nie uśmiecha. W sumie to co oni mnie obchodzą, to zwykli nic nie znaczący mugole. Nigdy bym tak o nich nie powiedziała ! Co się ze mną dzieję!? Charakter to nie jedyna moja zmiana jest jeszcze wygląd. Moje włosy nie są już szopą nie do opanowania, są teraz prawie proste. Nie mają już nawet swojego dawnego koloru. Są o wiele ciemniejsze niż kiedyś. Oczy zamiast koloru słodkiej mlecznej czekolady, mają teraz odcień gorzkiej, ciemnej czekolady. Mój biust się powiększył, schudłam i nie jestem już tą niską Mionką, ale mierzącą 173cm Hermioną. Tak Hermioną, przyjaciółką Srottera i Wieprzleja. Tylko, że teraz sprawy się skomplikowały. Na lepsze? Czy na gorsze?

4 komentarze:

  1. Droga Aki Aki, czemu nie napisałaś, że masz bloga? Trzeba było w komentarzu przemycić link ;) Przeczytałam - prolog króciutki, ale bardzo zgrabny. Hermiona wyładniała, no, no. Ciekawe, czy ktoś to dostrzeże ^^?
    Czytam dalej :)
    Doll z marzenia-lily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku...
      Zaniemówiłam... :)
      Dziękuję, że przeczytałaś, to dla mnie naprawdę dużo znaczy. Ja... ach... nie lubię wszędzie gadać, że mam bloga i jej !
      Jak go zakładałam to nawet nie myślałam, że ktokolwiek to przeczyta. I no... jeszcze raz dzięki ;)
      ❤❤❤

      Usuń
  2. Niby taki zwykły a taki niezwykły. Jeszcze nigdy po przeczytaniu prologu nie miałam aż takiej chęci przeczytać reszty. Biorę się do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Typowe dojrzewanie xD
    Ciekawe czy coś jeszcze...
    Pozdrawiam!

    ukryci-wiezniowie-iluzji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

CZYTASZ=KOMENTUJESZ!